2011. augusztus 30., kedd

Bábeli zűrzavar :)

Tegnap este az agyam eljutott a bábeli zűrzavar szintjére. Miután tegnap nem éreztem túl jól magam otthon maradtam kényszer pihenőre, így este jöhetett a pótlás. Lakótársaim azzal fogadtak, hogy másfél leckét vettek át... na ez volt a nap egyik sokkos pillanata számomra.

Ismétléssel kezdtem... ragozás és hasonló izgalmak... szerencsére itt több a logika, mint a franciában... vagyis este 9ig ebben a hitben éltem... aztán jött az új anyag... na és a teljes káosz... egy napig próbáltam valami logikát találni, de nem sikerült... így arra jutottam, hogy nem keresem tovább, csak megtanulom és használom... szóval már álmomban is azt mondogatom magamnak, hogy egyin sztol, mnogo sztolove, egyin sztola, mnogo sztoli, sztola i sztolüt és sztoloveta... esti mesének tökéletes :D

Általában 9 környékén beáll az agyhalál... még egy órát küzdök a nyelvekkel, csak egy baj van, hogy addigra egyszerre használom a magyart, angolt, franciát és bolgárt... lehet, hogy az új életcélom a zsuzsi nyelv megalkotása lesz... hmmm... majd egy lakatlan szigeten megalkotom a saját országom és hivatalos nyelvvé teszem :)
Végül egy fotó... itt lakom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése