2011. szeptember 22., csütörtök

vonat... booooring...

4 és fél óránál tartok... még 3 hátra van... de Szófia közeledik... bár mire sikerül ezt postolni gondolom már Szófiában leszek... de valamivel el kell ütni az időt :)
hmmm mik is történtek a legutóbbi bejegyzés óta... szombaton szabadtéri koncert, a Coca-Cola rendezésében, hát ennyi félliteres palackot sem láttam még életemben, mint az nap este a téren elszórva (amúgy jólehet velük focizni)... szerintem utolérte a sziget műanyag söröspoharainak a mennyiségét :) - jelentés az ablakból: tankok és egyébb katonai járművek 3 katonával őrizve... romos épületek... 50 éves panellakások... jelentés vége... pont... - szóval a koncert, "TOMATOMATOMA!!!", a bolgár megasztár győztese... rockot (szerűséget) játszanak, igazi fanatikus lettem :) koncert után még sétáltunk és koktéloztunk egyet, majd két feltűnően kedves bolgársrác próbált elhívni valahová minket... meglepő mód nemet mondtunk, de legalább kicsit gyakoroltuk a nyelvet... majd hazafelé vettük az írányt...
Vasárnap gulyáslevest főztünk.. hát ettem már jobban... de a lehetőségekhez képes (nincs fehérrépa, az őrölt kömény eléggé fura, pedig tuti az volt, a zeller meg, mint amerikában... ja és a piros paprikát inkább nem minősíteném) ehető lett... másodiknak meg szójafasítorot ettünk, mert az egyik olasz lány vega... sikerült örök emléketszereznem az olajtól, dehát nem is én lettem volna, ha nem így történik.
- vonat jelentés: 2+2 utastársunk távozott... a +2 Suzannát, egy kölyök kutyát és Zorrot, egy pici cicát jelent (a név igazán találó volt rá)... helyettük kaptunk 3 nem éppen fiatal férfit, akik izgalommal figyelték az angol nyelvet... folyt. köv.... pont -
Kedden vizsgáztunk, úgy volt, hogy 1ig óránk lesz és 2től írjuk, de végül fél 12kor neki álltunk. Azt hiszem mondanom se kell, hogy mennyire paráztam... hétfőn azon sírtam, hogy el fogom rontani... kedden délután meg azon sírtam, hogy elrontottam... persze kiderült, hogy megint feleslegesen fektettem energiát a hisztijeimbe, mert "A"-ra vagyis 6-osra vizsgáztam, ezután már semmi nem tudott igazán elkeseríteni... bár kicsit bánatra görbült a szám néhány hír hallatán, de reméljük a legjobbakat... - újabb ablakra tapadás: balra hegyek... jobbra sík, káposzta, néhol ház... jelentés  vége... uncsi... pont - Szóval tegnap volt a záróceremónia... sok fotóssal, újságíróval... vki aláírást??? híres vagyok :D aztán utolsó ebéd, utolsó beszélgetések, utolsó koktélok... pakolás... takarítás... búcsú... indulás... vonat... Szófia... de ne szaladjunk annyira előre, csak már nagyon ott lennék...
Asszem tipikus Zsuzsis makacs sztori a vonatállomásra jutásom... na kinek van annyi esze, hogy esőben, 2 táskával egy közel 30 kilós bőrönddel lesétáljon az állomásra??? nanana??? és igen Ön nyert!!!! hát én... gondoltam miért nem... sima sétával 10 perc... nehezítve max 20 lesz... oh dehogy... majdnem lekéstem a vonatot, de fent vagyok... még nem tudom, hogy ennek mennyire örülök...persze várom már, hogy ott legyek, de az OTT-on van a hangsúly... -jelentés: Pazardzsik... új utastárs... aki kedvesen üdvözölt minket egy egyperces monológgal bolgárul :) jelentés vége mégint... pont... röviden a rögös útról az állomásra... nehéz bőrönd, ami a lejtőn rendszeresen önálló életet élt és felborult az össze mini gödörben... sok vízhólyag...tanulság: vagy elkezdek gyúrni vagy legközelebb taxit hívok :D
na ha valakinek volt türelme ezt végig olvasni őszintén gratulálok... majd adok füstjeleket (vagyis ez felkerül a blogra) ha élve megérkeztem :)
u.i: kedes bolgár, büdös, alkoholista bácsi örömmel szórakoztat minket... ilyenkor hol van a kalauz, hogy közölje ez az első osztály??? mondjuk gyakorlásnak jó, mint minden... de gázmaszkért könyörgöm...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése